Valentines day

Okei, det er kanskje en måned siden Valentines day var, men oooh for en søt film!

Jeg lo, jeg gråt, og jeg hadde en fantastisk kveld sammen med søteste Alexandra.

IMG_4115Rett og slett priceless!

Ellers har jeg i dag ikke gjort noe som helst mellom min oppvåkning og trening. En dag med kun avslapning, helt frem til klokken 18 i alle fall. Da var det fullt kjør, og innebandy for alle pengene. Morsom trening, selv om jeg må innrømme at energinivået kanskje ikke var på topp etter tidenes lateste dag.

Alexandra og jeg dro på kino etter trening, og vi hadde det fantastisk koselig. Vi var hele åtte mennesker i kinosalen, litt morsom blanding egentlig. Seks jenter og to litt eldre menn. Konklusjon, Valentines day passer til alle aldre.

Så til tross for at dagen startet med ren latskap, så har det vært en av de beste på lenge.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Valentines day

  1. joakim sier:

    wow! stinn brakke i kinosalen da!!! :O

  2. Kristiane sier:

    Innebandy er dødsmorro! Bra trening.

  3. Martine sier:

    Valentines filmen er kanonkos 🙂 Kan sees til enhver anledning!

    SV: Jeg elsker søppel-tv 🙂

Legg igjen en kommentar

