Jeg dedikerer dette til i går

Jeg har selvfølgelig fridd til Vinni i Paperboys, og selvfølgelig også til Ben i A1.

IMG_1133

Jeg startet dagen med et smil, jeg skulle jo få se både Paperboys og A1. Gjett om jeg gledet meg!

Møtte Linn Helen, og trasket rundt i byen med henne i noen timer. I går var dagen for gratis og sykt billige ting fant vi ut. Solbærtoddy på festplassen, gratis Ricola, boller for 1 krone fra Solbrød, sånn varmesak fra Clas Ohlson, kaffe osv.. (Nei jeg drikker ikke kaffe)

Klokken nærmet seg etterhvert fire, og vi gikk tilbake til festplassen, hvor gratiskonserten skulle holdes.

Først ut var Chand.. Og jeg liker ikke musikken hans noe mer nå enn hva jeg gjorde før jeg hørte han live.
IMG_1077
Så var det Trang Fødsel som kom på scenen, og jeg sang med på de sangene jeg kunne. «Vi vil ha en drømmedame, en effen, fjeng og fin dame. En sånn som man kan se på kino. En dame man er stolt av å ha med. En kom-og-se-på-meg-dame som ikke trenger å si no»
IMG_1080
Så var det en random svenske som jeg aldri har hørt om. Han er vistnok ganske så kjent i Gøteborg.
IMG_1087
Endelig var det på tide med Paperboys, og jeg kan love at jeg var i himmelen!
IMG_1094
Jeg spurte som sakt om vi skulle gifte oss, så nå er dere alle invitert i bryllup i juli.
IMG_1090

A1 var sist ut, og de var rett og slett litt magiske.
IMG_1107

Ikke nok med at de spilte don’t wanna loose you again, de spilte også take on me, take you home og caught in the middle.
IMG_1129

Jeg må innrømme at jeg har hørt en god del på A1 musikk etter i går. Går rundt og nynner for meg selv jeg.
«Things are so different now you’re gone,
I thought it’d be easy I was wrong
And now, I’m caught in the middle
Even though I’m with someone new,
All I can think about is you
And now, I’m caught in the middle…»
IMG_1106

Ben og jeg bestemte oss for vinterbryllup by the way. Jeg vil slå det sammen med jula. Dermed blir det jule-vinter-bryllup i år.

Og helt til slutt, så har jeg lagt sammen litt av det jeg filmet med det fantastiske kameraet mitt.


Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Jeg dedikerer dette til i går

  1. Kristiane sier:

    Vinnie virker jo veldig hyggelig da, han har vært å handlet hos meg, ønsker dere lykke til 😉

  2. Alvin sier:

    ÆSJ paperboys! MEN æ traff nu på han Christian Ingebrigsten, og i dag han Ravi 😉
    hørte at ho venke knutson va utrulig crappy konferansier?:P

  3. Alvin sier:

    sv: det e det æ satse på 😉 når æ å hilde va på omvisning på slottet så håpa vi på å se kongen, kanskje det skjer snart da;)

  4. Martine sier:

    Så gøy Linni:D Men jeg må innrømme at jeg ikke kan forstå hvorfor du fridde =/

  5. Alvin sier:

    sv: haha! æ hate den sangen! å ho venke. isj.

    haha! æ har jo vært der føøør, koffår må æ dit igjen?? 😛

  6. Karina sier:

    Det ser ut som det va en del flere folk på den greia der i bergen enn i oslo..:p

Legg igjen en kommentar

