En flereårig forelskelse

For en god del år siden, jeg husker faktisk ikke nøyaktig hvor mange, så falt jeg for denne fantastiske mannen.
Paperboys_254873pHan til høyre, bare sånn for å være spesifik.

Jeg har faktisk vært betatt av han lengre enn jeg har vært betatt av han her:

520065Selv om det skal sies at sistnevnte har en mye større plass i mitt hjerte enn førstnevnte.

Vel, nå lurer du kanskje på hva som får meg til å skrive et så merkelig, kanskje du tilogmed tenker barnslig, innlegg? Vel det skal jeg si deg. På lørdag skal jeg nemlig få se Paperboys for første gang i mitt liv! Andre kjente og mindre kjente navn som også dukker opp i Bergen by er A1(Jeg har selvfølgelig en crush på Ben også!!), Trang Fødsel, X-faktor Chand(blæ..) og en fyr jeg ikke husker hva heter.

Planen min er så klart å stille meg rett foran scenen og rope ut når Vinni står der:
VIL DU GIFTE DÆ ME MÆ?!?!?!?!

Og selvfølgelig kommer han til å svare ja, så lever vi lykkelig alle våre dager.

Problemet er bare at jeg må jo nesten fri til Ben også, han er jo tross alt superkjekk. Jeg må bare sørge for at Vinni ikke får det med seg, for jeg kan jo ikke risikere sjalusi så tidlig i forholdet. Han må få tid til å innse at han rett og slett er nødt å dele meg med ganske mange andre. Hovedsaklig idrettsutøvere vel og merke.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg kjempemasse! Og det beste er jo at det er gratis, så det passer fint inn i mitt sparsomme budsjett. Har nemlig regnet ut at når stipendet kommer og jeg har betalt alt av regninger, så sitter jeg forhåpentligvis igjen med ca 1000 kroner. Sannsynligvis litt mindre, alt ettersom hvor dyr strømregningen blir..Fint at mine planer fremover er skole, trening, skole, trening, skole, trening, et par kamper, en innebandyfest, også påskeferie. Det blir forhåpentligvis ikke så kjempekostbart. Eneste utgiften jeg ser der er et par pakker med knekkebrød, en flaske sprit, litt blandevann og kanskje noen pakker med nudler?

Vel, vi studenter lever jo ikke under fattiggrensen for ingenting..


Takk og adjø!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

