Drømmeverden

I min perfekte drømmeverden

Per Ciljan SkjelbredEr han kjekke her min, jeg har det jeg trenger, og jeg er lykkelig til tusen.

Det er så mye jeg vil med livet mitt, men jeg er redd for å feile.

Jeg vil gjøre det bra på skolen, men frykten for å være dårligst av alle holder meg igjen. Hvorfor gå for noe jeg ikke kan oppnå uansett?

Her om dagen skulle vi gå rundt på Møhlenpris(en bydel i Bergen) for å høre hva folk ønsket ut av en eventuel lokalavis for området. Jeg brukte lang tid på å mote meg opp til å faktisk våge å gå bort til en random fremmed for å spørre, og tror du ikke at når jeg endelig klarte å presse meg selv så langt, så endte jeg opp med en mann som sa:
– Jeg ikke snakker så godt norsk.
Jeg prøvde å forklare han hva jeg lurte på, så enkelt som jeg bare klarte å snakke, men han skjønte ingenting. Du kan si jeg mistet litt motet da. Så fikk Daria bare se stygt på meg for at jeg ikke snakket med noen andre på resten av spaserturen vår..

Jeg vil prestere godt på innebandybanen. Noen ganger gjør jeg det, andre ganger ikke.

Samme dag som nevnte hendelse, skulle vi spille seriekamp mot Fjell. Jeg hadde så langt ikke hatt en god dag, og var stygt redd for at dette skulle påvirke spillet mitt. Dagen ble ikke akkurat mye bedre av at jeg klarte å klemme to fingre mellom vant og vognen det ligger på(fingrene er fortsatt opphovnet og vonde..). Heldigvis gikk ikke humøret mitt ut over innebandyen, og jeg merket allerede under oppvarmingen, at i dag kunne jeg prestere. Kampen startet ganske rolig, og førsteperiode var ikke av de beste, men etterhvert tok det seg til og spillet ble bedre.
Jeg klarte faktisk å få med meg hele 10 poeng fra kampen(syv mål og tre målgivende passninger), og må si meg godt fornøyd med det. En av mine bedre kamper den siste tiden. Selv om jeg må innrømme at jeg til tider synes at jeg var temmelig awesome i Trondheim også, om man kan si det uten at det høres super cocky(?) ut.

Jeg vil oppleve verden, men jeg vil ikke oppleve den alene..

Jeg vil oppnå de målene jeg setter meg, ikke feile gang på gang på gang.

Jeg vil være lykkelig.you-re-not-aloneBilder: Google…

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Drømmeverden

  1. Karina sier:

    SV: Ja, det e kjempesøt, ,en ork ikke bruke så mye penga på nåt æ ikke e sikker på at passe:p
    Æ trur og du lagra den da:p

    Og æ forsov mæ ikke, men hadde veldig løst!
    Det va igrunn like greit å bare bli ferdig me det!!:)

  2. Alvin sier:

    man må ta små skritt før man kan ta de store 🙂

  3. Martine sier:

    Men vennen da, jeg skrev jo ingenting viktig :)))

  4. Martine sier:

    Haha, ntååå 😀

  5. Alvin sier:

    sv: ingenting e jo ment for å være enkelt da;P

Legg igjen en kommentar

