Jealous cause I love you

Denne sangen har gått rundt og rundt i hodet mitt i så og si hele dag.. Jeg går rundt og nynner på den helt ufrivillig, og jeg kan ikke teksten. Alt jeg kan er liksom I’m jealous cause I love you.. Det er så mye mer tekst der, men alt annet er rett og slett bare en blur.

Har ikke blogget så mye i det siste, og det har vel sine grunner. Hovedsaklig fordi jeg rett og slett ikke har noe å skrive for tiden.. Jeg føler at jeg bare går rundt i en boble. Jeg bare går rundt og eksisterer, det er akkurat som om jeg går på autopilot.

Det er ikke akkurat sånn at jeg ikke gjør noe, for det gjør jeg. I helgen spilte jeg masse innebandy, var i bursdag, en snartur på innflyttningsfest, skrev skoleoppgave osv.. Men jeg føler ikke at jeg er helt tilstede. I går var det skole og trening, jeg spiste middag med Maria, og i dag har jeg vært med Linn Helen og Maria på ettermiddagen, trening, også kom Maria på besøk og bakte cookies på kvelden. Og selv om jeg gjør alt dette, så føler jeg meg tom.

I morgen skal Maria, Tonje, Linn Helen og jeg på besøk til Marius, og det kan nok bli kjempekoselig. Jeg gleder meg, ikke missforstå meg. Jeg bare føler at alt er så.. jeg har ikke ord..

Jaja.. Reiser til Trondheim på torsdag for å spille innebandy, det kan bli gøy.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jealous cause I love you

  1. Liv Hege sier:

    du skriv så utrulig bra søster, har sett tidligere innlegg osv ❤ men ville bare fortelle dæ at æ e glad i dæ! savne dæ! vit at æ alltid vil være hær for dæ! 😀

Legg igjen en kommentar

