Gårdagens hendelser

Eller no sånt..

6884428xGårdagen var på mange måter innholdsrik, og på mange måter ikke.

Jeg startet dagen ganske så tidlig, til fridag å være i alle fall. Våknet av meg selv ca klokken 11 tror jeg det var, og var i grunn bare lat i et par timer. Så lurte søteste Maria på om jeg ville være med henne på Panduro for å lete etter ting til skoleoppgaven hennes. Jeg sier sjeldent neitakk til en tur på Panduro, så da var det bare å hoppe i klær, sminke og sko, og komme seg ut ytterdøren.

Etter en stund inne på butikken ble jeg bare mer og mer oppgitt over min økonomiske situasjon, for jeg fant jo selvfølgelig 1000 ting jeg hadde lyst til å kjøpe. Standhaftig som jeg var brukte jeg ikke opp de ni kronene jeg trodde jeg hadde på konto.

Vel ute av butikken bestemte jeg meg for å ringe banken bare for å være sikker på hvor mye jeg hadde, sånn at jeg kanskje kunne planlegge en eventuel middag ut i fra det. Du har 6 tusen et eller annet lød stemmen til den nordnorske bankdamen. Jeg ble så glad at jeg nesten hoppet i taket. Prøv å gå to uker uten penger, og lev på knekkebrød og nudler(pluss litt snylting på andre mennesker..), så skjønner du kanskje hvorfor jeg ble så lykkelig over et såpass lite beløp, som jeg vet ikke vil vare lenge uansett..

Maria og jeg gikk da inn på Rema1000 for å finne ut hvilken fantastisk kreasjon av en middag vi skulle lage sammen. Vi endte opp med en flaske brus hver før vi bestemte oss for at i dag skulle vi ha pizza fra Dolly. Så da gikk vi bort mot Bystasjonen, hvor vi trasket litt rundt og bare så litt i random butikker. Maten var kjempegod, selv om den selvfølgelig ikke kommer på høyde med noen av de pizzaene jeg og Maria har laget det siste halvåret.

Etter det dro jeg hjem til meg, og Maria hjem til seg. Jeg måtte jo skrive ferdig oppgaven min.. Så jeg satt og jobbet med den en stund, før jeg begynte å gjøre meg klar for å spille treningskamp.

Tonje og jeg spaserte opp mot studentsenteret. Der møtte jeg selvfølgelig han kjekke, noe som gjorde meg særdeles glad. Etterhvert startet vi å spille, og jeg oppdaget ganske fort at i dag var dagen min for gode skudd. Ikke mindre enn 4 mål, rett i krysset, fra ca midtbane.

Så da var i grunn jeg glad og fornøyd. Vi vant 12-2 over andrelaget vårt, just for the record.

Så bar det hjem for å skrive ferdig oppgave, og spise litt sjokolade.

Jeg bestilte foundation fra Tikei, så nå får jeg den forhåpentligvis på onsdag. Gleder meg allerede.

I dag er en ny dag, og planene er å være med søteste Rebekka. Vi har planlagt mat, kino, og gøy!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

