Shopping og champagne

Sånn hvis du ser bort i fra champagnen i alle fall. Jeg drikker nemlig ikke det.

Har lovet på tro og ære at jeg skal vise Karina hva jeg bestilte fra ebay i januar, så da får jeg vel bare legge ut litt bilder da.

Ettersom jeg er lat, henter jeg bildene der jeg kjøpte tingene..

eyeshadow120 forskjellige øyenskygger. Unødvendig tenker du kanskje? Jeg er uenig.. Elsker fargene!

BT_24in1_00_00124 koster, disse kom da i en veldig praktisk oppbevaringsveske. Og om du ser bort i fra et par av kostene, så elsker jeg de.

Og nå tenker du kanskje at herregud, det må jo ha kostet en formue.. Men det gjorde det nemlig ikke. Med frakt og alt sånt, kom dette på tilsammen 170 kroner ca. Ikke ille det, nå har jeg jo tross alt sminke for lang tid fremover.

Og jeg vet dette ble et kjempekjedelig og teit blogginnlegg, men who cares? Jeg er verken i humør eller form til å gidde å legge noe mer sjel i bloggen nå for tiden, så live with it!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Shopping og champagne

  1. MARTE sier:

    det var veldig fine farger, jeg syntes det var fin:)

  2. Nå kan du sminke deg som en regnbue neste gang du skal ut på byen! Hurra! 😀

  3. Tidskontroll sier:

    Her var det mye farger! :o) Herlig!

  4. Martine sier:

    Åh! Så utrolig genialt!!

Legg igjen en kommentar

