Legg til nytt innlegg

Det er akkurat som om bloggen kommanderer meg til å skrive.

274094-8-1264162825131Men hva skal jeg skrive om? Skal jeg fortelle mer om all treningen jeg har foran meg? Skal jeg fortelle om tomheten som holder på å spise meg opp innenifra? Skal jeg fortelle om hva de sier på radioen?

I dag tror jeg at jeg velger å skrive om pensum..

Jeg har nemlig en del pensum å komme meg igjennom før eksamen til sommeren.. Jeg har desverre ikke alle bøkene jeg burde ha, men de jeg har står i hylla så og si uåpnede.. De ni bøkene er ikke de største jeg har sett, så det burde jo egentlig ikke være et problem å lese de, men motivasjonen er rett og slett fraværende.

Nå velger jeg å skrive om trening alikevell.

Ryggen min har vært en eneste stor smerte etter at vi spilte kamp mot Fjell på Vitalitetssenteret på tirsdag.. Vi spilte på belegg, og det var åpenbart en belastning ryggen min ikke lengere er vant med.. Belegget gir ikke etter sånn som parketten gjør.

Jeg kjenner ryggen er på bedringens vei, og vi får se hvordan den overlever kveldens trening med mixlaget. Uansett så skal jeg spille kamp i morgen, og det kan jo bli interessant om ryggen svikter.. SHIT! Det minner meg på at jeg må få vasket drakten min.

Skal forresten spille kamp på Vitalitetssenteret igjen på søndag. Da er det mixkamp, og dermed også litt mer tempo. Ser for meg at ryggen kommer til å protestere.

Så får vi se om jeg kanskje tar meg en tur på besøk til Daria etter trening i kveld. Daria skal ha fest og folk skal drikke alkohol. Jeg skal ikke drikke alkohol, for jeg er dedikert innebandyspiller som trenger all den energien jeg kan få i morgen på kampen.

Over og ut.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

10 svar til Legg til nytt innlegg

  1. MARTHEEE sier:

    sv: Det er bra 😀 Vet du da hvor lang ladetid den har før man kan bruke den første gangen? ;p

    Så flink du er da 😀

  2. MARTHEEE sier:

    sv: Ah, du skjønner at i bruksanvisningen står det at ladetiden er på 1 t og 4 min, men det lyset lyser rødt og har gjort det 14 timer, så blir litt usikker på om førstegangs-ladetiden er lenger 😮 det stod ikke noe om det noen plasser :p

  3. Karina sier:

    SV: Ja, de første fem minnuttan:p

  4. Guro sier:

    sv; hahaha, ja. De står nok like rundt hjørnet, regner jeg med.

  5. Karina sier:

    SV: Du mene det ja:p
    Det e jo ikke nåkka gøy å servere, det e jo mye bedre å bli servert;)

  6. Marte sier:

    Heia, du har en kjempe fin blogg linn marit:)
    kan blogg og ipublish bli sånn venner på internett? sånn at jeg får med meg katti du har skrevet innlegg:) ha en fin søndag. Klem fra meg

  7. Håper det gikk bra med kampen og at dere vant! 🙂 Og pensum. Argh! Tell me all about it! Uff og uff.

    Sv: Haha, kanskje jeg burde komme og undervise litt for spirende kokkeelever 😉

  8. Martine sier:

    vennen daa:) jeg vet akkurat hvordan du har det! så hvis det er noen trøst, så har jeg ikke begynt jeg heller! huffhuff.. men kjenner presset til begynne, snart!

    Sv: Jeg så MGP i går jeg også ;o) Laaaat 🙂

  9. Martine sier:

    Og da mente jeg i forhold til lesing av pensum :))))

Legg igjen en kommentar

