Ensomhet

Av og til går man bare rundt og føler seg så og si alene.

Og uansett hva andre sier eller gjør for at du skal føle deg bedre, så hjelper det ikke.

Jeg tenker i alle fall ofte at ingen forstår meg, at jeg er alene om alt, og at jeg ikke er god nok for resten av verden. Noe som selvfølgelig bare er tull, men som samtidig er tunge tanker som er litt vanskelige å bli kvitt.

Hvordan man skal takle dette vet jeg fremdeles ikke, så om noen har et godt råd eller ti så er det bare å komme med det.

Så over til noe annet før dette blir et rent sippeinnlegg, for sånt liker vi ikke.

Innebandy! Denne uken blir så og si en ren innebandyuke. Jeg planla opprinnelig å trene litt utenom mine vanlige treninger, da på onsdag og/eller torsdag. Dette kommer jeg ikke til å ha energien til, det merker jeg allerede nå. Hadde trening nå i kveld, skal spille damekamp mot Fjell i morgen, mix trening på fredag, damekamp mot Baune på lørdag, mixkamp mot et eller annet lag på søndag(disse har garantert ikke damespillere, så det blir gjerne litt mer fart enn damekampene), trening mandag og trening tirsdag. Det tilsier at sju av ni dager går til innebandy. Så har jeg skole mandag, onsdag og torsdag liksom. GREAT!

Så nå får vi se hvor energinivået mitt holder seg, skal tross alt leve på nudler og knekkebrød(har faktisk hjemmebakt brød også da), i to uker fremover nå. Så nå er det virkelig noen som gleder seg til stipendet kommer! Da skal jeg ha melk, smør, egg, saft, kjøttdeig, grønnsaker, mer knekkebrød(har bare en halv pakke igjen!!), også gjerne litt tacoingredienser, for jeg vil ha taco..

Flott, nå vet jeg hva jeg kommer til å sitte å ønske at jeg kunne spise til middag i morgen..

I<3Nudler liksom..

meTenkte dere trengte gleden av å se et bilde av meg..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ensomhet

  1. Martine sier:

    Linn Marit daa, du er så søt:)

    Men ja, kjempefin!!;D Hehe

  2. SOFSEN sier:

    Åh, takk! Du er god! Og ensomhet er en tabu, godt noen skriver om det.

Legg igjen en kommentar

