Husmoremne

Jeg tror nok aldri jeg kommer til å bli en god husmor. Husarbeid skyr jeg som pesten, og når jeg først må gjøre det er det ikke uten høylytt klaging.

bella-will-kiss-h2o-just-add-water-8577213-649-432Legger ved et litt koselig bilde. Har blitt avhengig av H2O, og han nye fyren er dødsdigg!

Har endelig kommet meg så langt som til å faktisk rydde rommet mitt. Så det er det jeg har basert min søndag på.. Har ryddet og flyttet litt rundt på møblene. Problemet er bare at jeg ikke er halvferdig ennå, og at jeg ikke har nok oppbevaringsplass til alt jeg eier og har.. Senga mi er fortsatt full av rot, og det samme gjelder gulvet..

Jeg vil ha et klessativ for klærne sin del, for systemet jeg har nå fungerer dårlig.. Og jeg vil ha en større hylle til ting/bøker/filmer osv..

Også vil jeg ha flere kasser som jeg kan legge rotet mitt i.

Har hatt besøk i dag av Tonje og Maria. Det var kjempekoselig. Middag ble det også på meg. Tonje spanderte potetbåter og kylling, så det var hærlig.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

