Verdens beste

Jeg har desidert verdens beste mormor!

gave

I dag har jeg nemlig fått pakke i posten! Masse digg. Sjokolade, hjemmebakte lefser, kjeks, litt forskjellig pålegg, og best av alt: Mor sine fiskekaker og brød! Elskbart!

Nå høres jeg i grunn kjempemateralistisk ut, men det får så være.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Verdens beste

  1. Alvin sier:

    mat e nu ikke i grunn materalistisk da? 😛

    sv: haha! dakars pajaplyjen din!

  2. Martine sier:

    Åååå! Fy søren så heldig du er!:D

  3. Linda Helén sier:

    OMG!!! Skulle ønske jeg hadde sånn mormor, jeg mener.. jeg har VERDENS BESTE mormor, men hun sender meg aldri godis i posten!! Nomnomnmnmm. For en heldiggriiiis!!

  4. Karina sier:

    Kordan gikk det å sende det i posten??

Legg igjen en kommentar

