Regnvær

Regnet er tilbake, veiene er fulle av vann, og jeg har våte klær.

roseduotone

Jeg må avsløre en ting. I dag tidlig når radioen ropte ut at i Bergen sentrum er det regn og varmegrader, da ble jeg faktisk litt lykkelig. (Og ja mamma, jeg har spist frokost..)

Eneste downsiden er at jeg mangler paraply. Så om noen føler seg generøs og vil donere en til meg, så vil jeg nok bli temmelig happy!

Nå er det skole, woho..!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Regnvær

  1. Alvin sier:

    kossn kan du ha bodd i bergen i et halvt år UTEN paraply!? da æ besøkte karina så hadde æ enten med mæ en paraply, eller kjøpte mæ en rimelig fort 😛

Legg igjen en kommentar

