Året som gikk del 8

Oktober/november

oktobernovember

I oktober var jeg på min aller første BSI fest, kjempekos!
Klassen hadde spillkveld, jeg fikk mugg i vinduet mitt, og det var halloweenfest på skolen.

1 november var jeg på fotballkamp, Brann – Rosenborg. Endte 1-1, men jeg var fornøyd. Fikk jo tross alt tatt et par bilder av fine mannen.

Ellers gikk det mye i skole, fest hos Daria, bakte kakemenn(ansikt) med Maria, Karina var på besøk, spiste koselig frokost alene, BSI fest hos Ingrid, jeg fikk ny seng, og ikke minst tilbragte jeg noe som føltes som 24/7 av tiden min på skolen. Fra morgen til kveld satt jeg og Lise der, innimellom også joinet av Ina Sofie.

Og sist men ikke minst, jeg fikk ny seng! Elskbart!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Året som gikk del 8

  1. Karina sier:

    SV: Æ såg jeløybussen på mæssa!:p

  2. Martine sier:

    Jooo, kjempesøt!=) Litt flaut at jeg ikke visste deeet:/

  3. Karina sier:

    SV: Ka du ikke heng me på da da?:p

Legg igjen en kommentar

