Året som gikk del 7

August/september

august-september
August og september var begivenhetsrike måneder.

Jeg dro en tur til Kårhamn for å på en måte få sakt adjø der også før jeg skulle flytte. Der tok jeg ikke mindre enn 500 bilder på et døgn. Måtte jo forevige øyeblikket? Var litt sammen med fortreffelige slektninger og verdens beste mamma. Vi var bokstavelig talt på bærtur, og det var ikke rent lite bær vi fant heller.

Jeg satte meg på flyet mot Bergen, helt alene uten den fjerneste anelse om hva som ventet meg. På flyplassen møtte jeg Linn Helen og Marius. Bare det var jo fantastisk. Vel fremme i leiligheten som er mitt nåværende hjem, fikk jeg besøk av en stk Tonje, og jeg lærte meg selv hvordan man IKKE pakker ut. Jeg hadde en flott uke med avslapning og tid til å bli litt kjent med Bergen før skolen og FADDERUKA startet. Fadderuka medførte masse nye og fantastiske mennesker. Prøv å slå sammen en uke med alkohol, dominobrikker, gallakjoler og moro. Da har du fadderuka!

Jeg fikk en ny skoleklasse. Masse flotte mennesker der også. Kan trygt si at jeg ikke ville hatt en annen klasse for alt i verden.

Maria og jeg fant Lynet McQueen<3 på Toys R’ us eller hvordan det nå staves. Jeg skal serriøst gifte meg med den bilen.

Jeg gjorde et tappert forsøk på å bake brød, og feilet. Beviset ligger fortsatt i fryseskapet.

Jeg feiret bursdagen min, og var prinsesse for en dag.

Og nå begynner selv jeg å bli litt lei av disse innleggene, så vi får være glade for at det bare er et par stk igjen.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Året som gikk del 7

  1. Karina sier:

    SV: Æ vet, æ såg foresten jeløybussen:p
    Åja..Leste du ikke det som sto der da?:p

  2. Linda Helén sier:

    du er flink til dette, jeg vil også lage en sånn «året som gikk» men jeg husker ingenting!!

  3. Karina sier:

    SV: På messa vel:p

Legg igjen en kommentar

