Året som gikk del 6

Sommeren

sommeren

Sommeren 2009 var på mange måter en av de beste jeg kan huske. Samtidig som det var utrolig kjipt å gå rundt i Hammerfest etter et fantastisk år i Moss.

Sommeren starta med en del jobb, jeg kjøpte meg nytt kamera, og Hammerfest fikk sikret tittelen som verdens nordligste by. Karina og jeg hadde en «gratis dag» hvor vi fikk både is, boller og kake, free of all costs.

Som alle andre sommere ble det mye fotballspilling. Jeg fikk tilbragt litt tid med verdens beste Kasper, og jeg tok masse bilder som ble slettet.

Karina og jeg dro til Akkarfjord på fiskefestival, bildene jeg tok der havner under kategorien pcen min kræsja.. Men det var en koselig helg i alle fall.

Jeg dro til Oslo for å besøke Pernille. Dette var desidert den beste uken i hele ferien. Jeg fikk møtt kjempemange jeg hadde savnet etter folkehøyskolen, så det var gøy. Vi feiret bursdagen til Pernille og Ina, Pernille og jeg bada til alle døgnets tider, vi shoppet, vi kjørte turer, og ikke minst besøkte vi Jeløy folkehøyskole.

Alt i alt en flott sommer!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Året som gikk del 6

  1. Karina sier:

    Hæ?
    Har vi fått sikra titteln som verdens nordligste by?
    Koffer da?
    Vi e jo ikke det?:p

  2. Atle sier:

    ååh, nå savner jeg sommeren! 😦

Legg igjen en kommentar

