Året som gikk del 3

Mars/april

marsapril copy

I månedene mars og april hendte det i grunn ikke så forferdelig mye.

Nettopp kommet tilbake til Norge etter noen flotte uker i Kenya, så brunfargen var i alle fall på topp. Jeg hadde min aller første opptreden foran et publikum(Jeg regner ikke med den gang da jeg sang i kor, og den gang jeg var liten og drømte om å bli superstjerne, for det blir liksom ikke det samme..), jeg spilte en del innebandy. Deriblandt en kamp mot Sarpsborg. Så Tromsø – Rosenborg på storskjerm med fantastiske mennesker, møtte Postmann Pat på Amfi Moss, KS2 hadde elevkveld(Jeløy got talent), matet svaner, fikk påskeegg av Pernille, var på skogstur, fikk besøk av skumle mennesker midt på natten, farget håret, reiste hjem på påskeferie, sto på ski..

Jadda.. Photoshop endret bildet mitt, så mye er borte.. Mangler litt for å si det sånn..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Året som gikk del 3

  1. Alvin sier:

    sv: det e jo viktig å være detaljert 😉

Legg igjen en kommentar

