Året som gikk del 2

Er en smule treig, men her kommer i alle fall februar/mars.

februar-mars

I slutten av februar dro Jeløy FHS på skoletur til Kenya. Mer om det kan du lese akkurat HER. Det er «dagboken» min fra hele turen. Masse bilder og tekst altså.

Januar/februar kan du lese om her.

Så håper jeg på å få laget ferdig bildekolasjene fra resten av året i løpet av snart.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Året som gikk del 2

  1. Alvin sier:

    nu gikk det 😛

    sv: haha, and im proud of it 😉 fikk jo bare D på eksamen liksom!

    nesten så det skulle vrt et tvprogram om livet vårs, beste programmet ever 😉

    haha, knekkebrød kan jo være digg det også da;)

  2. Alvin sier:

    sv: isj, hørtes ikke særlig digg ut med knekkebrød og leverpostei i sæ sjøl…! :p

    koffår e du missfornøyd? æ e glad æ bare sto.

    haha! lett at æ også hadde sedd på det, #1 fan!

  3. Nå ble jeg misunnelig! Har veldig lyst til å dra på en sånn tur, oppleve «villmarken», safari og virkelig ha en opplevelse som skiller seg ut fra den vanlige playa del sol-opplevelsen.

    Sv: Etter at jeg har vært syk så pleier jeg å glemme at jeg har vært syk. På den måten kan jeg fortsette å, veldig høylytt, si at jeg aldri er syk.

    Vel, nå ser ikke jeg på meg selv osm en «stor blogger» så det har nok noe med det å gjøre. Og slik jeg ser det så er det så utrolig mange flinke og dyktige skribenter og bloggere der ute og det er som regel ikke de flinkeste som er de med flest lesere så da er det jo flott å kunne oppdage mange flinke bloggere samtidig som man svarer på kommentarer 🙂

  4. Martine sier:

    Neimen så søtt ;o) Med gleede babe 🙂
    Har du vært i Kenya?? Heldig!!

  5. I r l i n sier:

    sv; mange takk for kommentar fra deg på Mac-innlegget ! 😀 Setter såå pris på at du er innom og legger ifra dine spor! 😀 Håper helgen din var konge og at du får en skikkelig bra mandag! 😀

  6. Først må jeg bare si at jeg blir veldig sint på den kommentaren du har fått over her fra Irlin. Det hun gjør er kanskje det verste jeg ser! Dersom bloggere ikke kan svare ordentlig på kommentarer så er det bedre at de lar være, enn at de kjører ut en masseprodusert kommentar. Uff! Nå ble jeg litt sint :p

    Men ja, fadderordning er kjempepositivt. Jeg har også en liten tass som jeg sender penger til hver måned gjennom Plan. Har inntrykk av at det er en ordning som virkelig hjelper, både for denne ene gutten, men også for hele lokalsamfunnet.

    Er det utviklingsstudier eller noe der omkring du studerer? Har en venninne som studerte det og var på noen tilsvarende turer. Høres kjempegivende ut å kunne dra ned og faktisk bidra og hjelpe til. Og da å få de ekstra «turist»-aktivitetene som en bonus også. Høres ut som en opplevelse for livet 🙂

Legg igjen en kommentar

