Knekkebrød on the run

Min første forsovelse(?) i år!

Heldigvis for min skyld er jeg temmelig rask å ordne meg når jeg først må, og jeg hadde alle trafikklysene med meg på min ferd i dag.  Eller.. Alle utenom ett.. Pokkers trafikklys som bruker evigheter til å skifte til grønn mann..

Jeg rakk skolen da, heldigvis. Skulle tatt seg ut med en forseintkomming andre skoledag i nytt semester.

judelawEr vanligvis ingen fan av Jude Law, men dette bildet her var nam! Måtte bare ta det med liksom.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

8 svar til Knekkebrød on the run

  1. Karina sier:

    SV: Ja, æ vet, æ sku ikke publisere det da, men men ;p

  2. Alvin sier:

    han va ikke så digg der, syns han virke mer digg i imaginerium of doctor parnassus ! men da ligne han jo hovedsaklig på heath 😉

  3. Alvin sier:

    sv: haha! æ har alltid sagt at du skal ha sideskill!

  4. Alvin sier:

    SV: syns du fint kunne lagt ut en forklaring. ;P kem det gjeld da?

    Det e jo ikke rart at det ligg i naturlig midtskill når du alltid har det sånn 😛 derfor når du føne håret ditt, så legg du det i sideskill, så legg håret sæ etter det.

    han va hot! og faktisk en av de flinkeste skuespilleran, synd han døde!

  5. Alvin sier:

    sv: du kan da fint føne det! men hvis ikke så legg du det sånn før du tar det i strikk eller nåt. du klare fint å ha sideskill. det har da virkelig æ fiksa på dæ før! 😛

    Like ikke navnet mitt, å like navnet Alvin. 😛 vet i grunn ikke.

  6. Karina sier:

    SV: lære dæ litt ka da?:p

  7. Martine sier:

    Haha, veeldig morsomt! Jonathan kan umulig være flott!!:P

  8. Alvin sier:

    sv: 99.50 på platis 😉

Legg igjen en kommentar

