Back in the good old days

Jeg har alltid vært en sucker for tegnefilmer, og nå har jeg «oppdaget» noe jeg egentlig har visst ganske lenge, men aldri har tenkt på å benytte meg av.

Youtube flyter jo faktisk over av gamle tegnefilmer! De filmene jeg pleide å se om og om igjen den gang da jeg var ung, naiv og trodde verden var et eventyr.

Nå har jeg laget meg en lang liste over gamle filmer jeg skal se i løpet av dagene som kommer. Deriblant:

FernGully2-DVD-Flat-300CMYKDenne husker jeg at jeg så da jeg var yngere, men jeg husker ikke så veldig godt hva den handler om.
american_tailHistorien om Fievel er en av de søteste ever!
troll i central parkFor ikke å snakke om historien om det nydelige trollet i Central Park!
Once-Upon-A-ForestOg sist, men definitivt ikke minst, denne filmen! Jeg husker ikke hva de oversatte tittelen til på norsk, men jeg husker filmen godt. Den er så nydelig, og jeg husker jeg så den om og om og om og om igjen.. Jeg ble rett og slett aldri lei!

Det skal sies at det aller beste hadde jo vært om jeg fant de på norsk, men det er lettere sakt enn gjort vil jeg tro.. Jeg var heldig og fant Løvenes Konge 1 og 2 på norsk, så de har begge blitt sett allerede. Nå har jeg nettopp funnet Skjønnheten og Udyret, dog på engelsk.. Men ettersom Skjønnheten og Udyret er yndlingsfilmen over alle yndlingsfilmer, så kan jeg se den om og om igjen! På alle språk!! I alle fall engelsk og norsk.

Så nå skal jeg virkelig nyte gamle filmer. Og forhåpentligvis, den dagen jeg blir rik, så kan jeg kjøpe alle disse på norsk slik at jeg kan se de når jeg måtte ønske.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Back in the good old days

  1. Karina sier:

    TROLLET I PARKEN!!!!!
    Den har æ på vhs hjemme!!

Legg igjen en kommentar

