Min drømmeverden

Den dagen jeg blir rik og berømt har jeg en stor drøm jeg skal realisere.

Jeg ble inspirert til å skrive dette etter en samtale med Marthe her om dagen. Vi hadde varetelling, og vi snakket om hvor fint mye av det som blir laget faktisk er.

Jeg ønsker meg nemlig et stort rom med leker. Men ikke til å leke med da selvfølgelig. Jeg vil bygge utstillinger. Se for deg et stort bord med en hel lego by på for eksempel.

Lego

Jeg tror nemlig det ville vært dødskult! Ikke nok med at jeg ville fått bygge masse legohus og slikt, jeg ville kunne bygd en hel by utav det hele.

Jeg vil også lage forskjellige utstillinger med Sleich-dyr. Sleich har så utrolig mange fine figurer! Se for deg et bord med et afrikansk landskap på!

topbillede-schleichKunne også da tenkt meg et bord med nordisk natur, et med en gård på, et med myter(drager, enhjørninger, feer osv..) og alt annet det måtte finnes. For det finnes utrolig mye fint innenfor dette merket.

Ellers kunne jeg også tenkt meg et par dukkehus i serien Lundby, et stort barbiehus osv.. Det finnes så mye kult!!Barbie2

Også ville jeg jo selvfølgelig hatt et helt bord til bilsamlingen min! Ville nok satset på å få tak i identiske modeller av de forskjellige bygningene i filmen, de bilene jeg mangler osv..

0052Så vet du det..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Min drømmeverden

  1. Så sykt kult det hadde vært! 😀

  2. Martine sier:

    Haha, bra innlegg:D

    Men du er en inspirasjon for oss alle!! Jeg skal kjøpe i morgen! Bestemt meg for det nå 🙂 Også SKAL det bli lesing ja ;o)

    Men hva?? Skole bare i 10min?? WHAT? Det stod jo fra 08.30-17..?:S

  3. Martine sier:

    Gjett om jeg gikk på skolen i går for å finne ut at det var i dag da?? Arrrrhg..

    Men jeg har kjøptkjøptkjøpt:D Men har ikke kjøpt alle akkurat 🙂

  4. Eirik sier:

    sv: haha, gadd jo ikke legge ut det samme bildet på nytt igjen ;P
    va vi det? kor va vi da?

  5. Tror vi hadde veldig like drømmer. Og i en alder av 21 år tror jeg fremdeles at en lego-by hadde vært fantastisk!!

    Sv: Får håpe det blir det. Hvis ikke blir det vel bare pinlig :p

  6. Eirik sier:

    Den lego-byen der gjør meg, unnskyld uttrykket, varm i skrittet.

Legg igjen en kommentar

