Happy new year to all

happynewyears

Må først benytte meg av anledningen til å si godt nytt år til alle sammen! Håper alle har hatt en fortreffelig aften med mye kos.

Det har i alle fall jeg hatt. En koselig feiring med masse familie. Når man får muligheten til å tilbringe tiden sin med familien som man ellers ikke ser på grunn av store avstander mellom hjemme og hjemme(Det er 2172,5 km fra hjemstedsadressen min til min bostedsadresse i Bergen.. Noe som tilsvarer 32,5 timer med kjøring i følge gulesider.no), så benytter man seg av den muligheten.

For til tross for de mange forskjellige, karkteristiske personlighetene man finner i familien og slekten min, så er jeg glad i hele gjengen. Alle som en.

Nok en gang, godt nytt år! Også kan jeg fortelle at jeg har en stor plan om litt lengere blogginnlegg i morgen eller noe.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Happy new year to all

  1. Martine sier:

    Godt nytt år babe! Og tusen takk 🙂 Klem!

  2. I r l i n sier:

    Min lille solstråle av en gledespreder! 😀 Takk så mye for kommentar på bloggen min, du er vell snill som setter av din egen tid til lille meg! 😀 Så morro egentlig, hørtes gøy ut! 🙂 Jeg må bare også ønske deg alt det beste i dette nye året! måtte månedene skinne som aldri før til deg pena! 😀 og dersom du skulle føle deg litt enom i det nye året så skal jeg alltid synge Liverpool’s you’ll never walk alone for deg ;D

  3. SOFSEN sier:

    Thanks, Tom Hanks! Godt nyttår! ;D

Legg igjen en kommentar

