Nettby

Etter over 3 år som «beboer» på nettby.no har jeg nå valgt å slette profilen min.

Årsak? Ekle, gamle menn som tror de kan skrive hva de måtte ønske.. Folk som ikke tar nei for et nei, og rett og slett at nettby har vært kjedelig en god stund nå.

Siden 27 september 2006, klokken 22:40, har jeg logget inn på nettby 2117 ganger. Så vet dere det.

196

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Nettby

  1. Karina sier:

    Haha, æ har bare logga på 962 gang!:p

  2. I r l i n sier:

    sv; hei din vakkre gledespreder av en fargesky ;D hehe. Jeg la plutselig merke til at det var en kommentar som du la igjen for flere uker siden som jeg ikke hadde takket deg for.. så jeg skyntet meg inn på bloggen din for å si: «tuusen takk! 😀 såå snill du er!!! » :D:D

    hehe

    Kos deg masse videre!! :D:D

Legg igjen en kommentar

