Året som gikk

I løpet av året som har gått, har jeg opplevd kjempemasse!

janfeb

I januar og februar hendte det en god del.

Jeg tok meg en svipptur til London med noen fantastiske jenter. I løpet av det ene døgnet vi var bortreist rakk vi å gjøre en god del. Deriblandt shopping, musikal og tur på byen.

Idrett sto sentralt på planen. Vi spilte fotballcup i Fredrikstad, hvor jentene tapte absolutt alt, og guttene tok første plass.
Jeg dømte min første, og siste innebandykamp.
Og vi spilte FA cup i Drammen. På innebandybanen viste jentene seg å være mer stabile enn guttene derimot, og vi kom oss helt til finalen. Der ble vi slått ut av et lag som jeg mener vi var klart bedre enn. Guttene tok en respektabel 16ende(??) plass.

Flere bilder kommer i januar når jeg har tilgang til den eksterne harddisken min, som inneholder bilder fra hele første halvåret av 2009.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Året som gikk

  1. Tilbaketråkk: 2009 – Linn Marit sin blogg

Legg igjen en kommentar

