Julestress

coca-cola_julColareklamen

Julegleden min forsvinner i alle fall når julestresset øker.

Julegaver, julebakst, julevask.. Alt dette får meg til å stresse.. Jeg er bekymret for ikke å bli ferdig med alle julegavene, jeg er bekymret for om julebaksten blir god eller ei, og jeg hater husarbeid..

Jeg har kjøpt så mye som tre eller fire julegaver nå. Og jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe til alle andre.. Noen tips?

Og jeg har ingen anelse om hva jeg faktisk skal bake til jul utenom julebrød.. Så dette kan jo bli great! Noen tips her også kanskje? Tenker småkaker og lignende..

Over og ut liksom..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

7 svar til Julestress

  1. Karina sier:

    Haha, æ like heller ikke jula egentlig! ikke før æ sitt me borde og pinnekjøtte ligg på fate foran mæ!

  2. Anne sier:

    du må bake tropisk aroma, NAM NAM!! og sånne serinakaker eller nå sånt! 😀

  3. linni sier:

    Hehe, kanskje æ må d Schwester;D

  4. Eirik sier:

    syns du kan bake litt til mæ. selv om æ ikke like kake 😛

  5. Karina sier:

    SV: æ syns du va søt på bilde æ!:p
    Ja, akkurat no e stemninga relativt dårlig!
    Æ hate førjulstida! litt i alle fall.

  6. Karina sier:

    SV: Takk! Blei ganske fornøyd med det og det i midta:p
    Men følte æ måtte ha me han Finn og, så da tok æ me det siste også;)

    Glæde mæ til det e over!;p

  7. Eirik sier:

    sv: må du slutte å klage! å det e bare detalja 😉

Legg igjen en kommentar

