Kjære julenisse

I år har jeg vært snill pike, og dermed håper jeg at jeg kan få noe av det jeg ønsker meg til jul.

Per_Ciljan_Skjelbre_107710dHan her ligger øverst på ønskelista mi, bare så det er sakt liksom.

Ellers ønsker jeg meg følgende:
Gidder ikke legge ut en haug med bilder, Karina klager så fælt på at bloggen min bruker lang tid på å laste. Trykk på de forskjellige ønskene for å komme til sider med bilder og bestillingsforklaringer. Slik at du kan bestille til meg selvfølgelig.

Coastal Scents 88 piece makeup palette

LFC drakt, da gjerne med nummer 9 og Torres bakpå ryggen<3

Ipod nano

Ekstern harddisk til mac

Diverse linser til speilreflekskameraet mitt

Et nytt par av de skoene jeg allerede har. De begynner å bli slitt..

581136

ChihuahuaShLongCoatRoxibaby2

Disse siste gadd jeg rett og slett ikke finne fram link til, for de var lagret på macen.. Men buksen og t-skjorten finner man i alle fall på samme side som LFC drakten. Hunden, vell.. Akkurat DEN hunden er nok sikkert ikke til salgs, men jeg vil i alle fall ha en chihuahua.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Kjære julenisse

  1. Karina sier:

    skal du pakke han inn å legge han under treet også kanskje?:p

  2. I r l i n sier:

    flott ønkseliste ;D håper du får det du ønsket deg ;D hehehhee

    sv; tusen tusen takk for kommentar på bloggen min i går! Så koselig at du er innom hos meg og etterlater deg dine fingeravtrykk! :D:D Gir meg et stort smil i hverdagen – så du er snill asså! 😀 Håper du får en alle tiders torsdag med all morro og gleder som du fortjener! Take care vakkre vesen! 😀

  3. Kristiane sier:

    LFC drakt står høyt på ønskelista! Har du vært på Anfield?

Legg igjen en kommentar

