Fremgang!

DSC02594Mine nåværende elskere?

De siste dagene har gått med til mye tenking.. Jeg har virkelig slitt med å skjønne hvilke av oppgavene mine jeg skal velge til mappen, men nå føler jeg at jeg begynner å nærme meg et ferdig produkt. Mangler refleksjonsnotatene som skal legges ved, og er fortsatt litt usikker på om jeg virkelig skal ha med oppgaven fra språk og fortelling verkstedet vi hadde på begynnelsen av skoleåret.

Ikke at det er så interessant for akkurat DEG å lese om hvilke oppgaver jeg skal ta med i mappen min, men jeg føler behovet for å fortelle:
– Fremmed (Språk og fortelling, fri tekst som handler om det å være fremmed i egen by og egen klasse)
– Langt til toppen, heter nå Bremses av janteloven(Nyhetsverksted, nyhetsartikkel om innebandy)
– –Totalt unyttig informasjon, heter nå –Gavepakke for kriminelle(Nyhetsverksted, nyhetsartikkel om skattelistene)
– Skumle matforberedelser (Nyhetsverksted, nyhetsartikkel om halloween)
– Hindret av psykisk tilstand, heter nå Angst stoppet rettssak(Retts- og krimverksted)

Wow! Dette regner jeg med var überspennende lesning?

Når det er sakt, så må jeg innrømme at nå når jeg sitter å ser en bergenser på tv, så kjenner jeg at jeg faktisk savner Bergen en liten smule. Jeg sliter fortsatt like mye med å skjønne hva bergenserne sier, men det har vell sin sjarm?

Er det nå jeg skal love gull og grønne skoger, og si at jeg skal være flinkere å blogge når mappeoppgavene er levert? Hvem vet.. Kanskje blir det mer, og forhåpentligvis bedre, blogging om noen dager..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Fremgang!

  1. I r l i n sier:

    sv; hjertelig takk for kommentar på bloggen min vakkre! 😀 Så koselig asså! 😀 Håper helgen din var god og at du koser deg kjempemye i dag!! :D:D Ta vare på deg selv verdifulle! :D:D

  2. Karina sier:

    E det i mårra du ska levere?

Legg igjen en kommentar

