Hardt å være på topp

200skkp«It hurts to love someone and not be loved in return,but what is more painful is to love someone and never find the courage to let that person know how you feel..»

Eller, topp og topp fru blom.. Sliter veldig med mappeoppgaven. Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg for hvilke tekster jeg vil ha med, og om jeg ikke finner ut dette så kan jeg jo heller ikke skrive refleksjonsnotatene som skal følge med..

At det skal være så stress å være flink skolelev hadde jeg aldri trodd. Eller jo, det er sikkert en årsak til at jeg aldri har gått helt 100% inn for å faktisk gjøre oppgavene mine i løpet av alle mine skoleår. Det krever for mye av en stakkars sjel.

Jeg prøver i alle fall nå.. Problemet er bare at selv om jeg prøver, så kommer jeg meg ingen vei.. Dette er jo direkte latterlig. Hvordan kan det være så vanskelig? Jeg skal jo «bare» forbedre tekstene mine, å skrive et par refleksjonsnotater på noen sider.. Kan jo umulig være det vanskeligste i verden?

På fire dager har jeg rett og slett ikke fått gjort noe som helst nesten.. Har forbedret to, eller kanskje tre tekster.. Jeg er veldig usikker på om jeg skal ta med den ene teksten jeg har forbedret. Den er fra det aller første verkstedet vi hadde, og er i grunn bare friskrivning. Tittelen er «Fremmed» og teksten handler om å være fremmed i sin egen by og sin egen klasse. Jeg er egentlig en smule fornøyd med den teksten, problemet er bare at jeg er usikker på om jeg vil bruke den etter at Monika kunne fortelle at det er sjeldent at en tekst fra det verkstedet får mer enn en C. Og når det da er frivillig å ta med oppgaver derifra, så er det ikke så veldig lett å bestemme seg.. Tror den får være min nødløsning eller noe.. For om jeg tar den med, så har jeg faktisk ikke så mye mer å stresse med, da må jeg bare fikse på de to krimoppgavene mine.

Så vi får se hva jeg ender med..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Hardt å være på topp

  1. Martine sier:

    Linn Marit: Hahaha, mente jo psyyykisk gammel, tror jeg :))) Men tusen takk!!

    Huffhuff:( Eg og.. Men jeg er faktisk snart ferdig med analyseoppgave A:S Bare begynte på det for å slippe å tenke på det. Men men! Skal du på skolen på mandag?

  2. Martine sier:

    Neei, mente selvfølgelig det refleksjonsnotat A 🙂

    Heheh, selvfølgelig! Tenkte meg ikke om 🙂

  3. Eirik sier:

    sv: syns dem gjør mye bra, men æ like dem ikke. dem akseptere ikke kem æ e. 😛

  4. I r l i n sier:

    såå bra du skriver ass!!

    sv; mange mange takk for kommentaren du la igjen på bloggen min i helga! Gud så koselig! 😀 Dine spor er dyrebare for meg på bloggen min og du skal vite at jeg setter veldig pris på deg, dine kommentarer og din blogg! Håper helga di var flott og at du koser deg til uka. Ikke lenge til jul nå! 😀 Take care verdifulle deg! 😀

Legg igjen en kommentar

