Ut på reise

Helt hjem til Hammerfest.

Flyet mitt går en gang i nitiden i morgen tidlig, så jeg skal opp når hanen galer for å ta flybussen til Flesland.. Noen som vil være med?

Skal bli godt å komme hjem en tur. Jeg tenker oppvaskmaskin, mamma, pappa, søsken, tante JK, jobb, penger?, noen som lager mat til meg.. Også får jeg vel kanskje en gave eller to til jul får vi håpe. Så dette ser lovende ut.

Nå venter jeg bare på at den idiotiske tørketrommelen nedi kjelleren skal klare å tørke klærne mine, sånn at jeg faktisk kan skryte av å eie mer enn en kjole og et par sko når jeg kommer hjem i morgen liksom..

Jeg stresser så sykt når jeg skal reise steder.. Akkurat som om jeg ikke har noen som helst tid på meg, som om det skulle vært fem minutter til flyet går. Å stress medfører at jeg roter bort ting, og dermed blir jeg jo selvfølgelig ennå mer stressa. I dag rota jeg bort lommeboka mi, GREAT! Men jeg fant den igjen da. Den hadde bare ramla ned fra senga.

Sees i Hammerfest?

jula_08_115_1231288028Bilde av meg fra i fjor rundt juletider.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ut på reise

  1. Eirik sier:

    glede mæ til æ skal hjem!! bare ei uka til æ kommer :D:D:D

Legg igjen en kommentar

