Fnisende fjortenåringer?

per ciljan skjelbredEn av de få grunnene til at jeg skal begynne å fnise som en fjortenåring;)

Sitter på skolen, og hører på at folk rundt meg fniser og hvisker. Føler nesten at jeg er tilbake på ungdomsskolen.

Temaet for samtalen og fnisingen deres er helgens happenings. Hvem har hun rotet med, hvem har hun fått nummeret til osv.. Jada, jeg vet jeg også til tider er veldig fjortis når det kommer til «guttesnakk» men det må da finnes grenser?

De sitter å hvisker, fniser og ser rundt seg. Som for å forsikre seg om at ingen hører hva de fniser om. Du setter deg ikke ned i et stort rom med masse mennesker å diskuterer slike ting, om du ikke vil at folk skal høre deg.

Min konklusjon, de ønsker å virke spennende og dermed setter de seg på dette viset.

Dermed basta!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Fnisende fjortenåringer?

  1. Liv Hege sier:

    du har så fin blogg ❤ -lillesøster
    btw, har laga ny blogg.

  2. Eirik sier:

    sv: men ovnan funke ikke! kun den solveig har kjøpt 😛 som ikke varme så mye fordi stua e så åpen 😛

    haha! e det ikke koselig med litt fjortisskoz?

  3. Martine sier:

    Jaaa, de sang alle de gode gamle :)) Så fikk vi høre noen nye også! Så flink du er som er på skolen!! Jeg forsov meg:((

Legg igjen en kommentar

