Jeg kjenner kreativiteten forsvinne

innebandy

Jeg er på skolen, liggende på en sofa. Her har jeg vært de siste fire-fem timene og jeg har knapt gjort en ting.. Macen min er glovarm, og jeg har vondt i hodet.

Det eneste produktive jeg kan skryte på meg å ha fått gjort er at jeg har «forbedret» to av tekstene mine. Mappeoppgaven får vi utlevert om noen få dager, og jeg har bestemt meg for å starte jobbingen allerede nå. Problemet er bare at jeg mangler alt av inspirasjon for tiden. Ideene flyr ut av hodet mitt fortere enn de rekker å komme inn, og jeg ligger her helt blank å forvirret.

Hvordan skal dette gå?

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

