Erik Puseklepp

Mens jeg satt som flink student og gjorde skolearbeidet mitt nå for litt siden, kom jeg over en artikkel på ba.no hvor Bergens kjære Erik Huseklepp får et temmelig passende kallenavn.

Les artikkelen her: http://www.ba.no/meninger/article4480168.ece

IMG_3959Puseklepp, her sammen med Rosenborgs Per Ciljan Skjelbred og Anthony Annan.

Jeg må innrømme at jeg lo temmelig godt når jeg leste artikkelen, jeg fant den nemlig hysterisk morsom.

Ellers kan jeg fortelle at nå leker jeg skoleflink, og sitter fortsatt på skolen. Her blir jeg nok mest sannsynlig sittende til klokken 10 i kveld.. Men hva er dagen uten å sitte på skolen i over 13 timer?

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

5 svar til Erik Puseklepp

  1. Karina sier:

    Det e fan ikke no gøy å gå inn på bloggen din når den e så jæævla treig!
    Æ klikke litt hver gang..:p

  2. Eirik sier:

    sv: oooh, nån morsome tips da? 😉

    det håpe æ å, for din del 🙂

  3. Karina sier:

    SV: Haha, men bloggen din e jo treigest i verden! det e fan ingen andre nettside som e så treig som bloggen din!
    Katti har du tenkt å bruke tid på å fikse headern som æ brukte masse tid på å lage??

  4. Eirik sier:

    sv: å kossn gikk anmeldelsen? da må jo æ være flink å anmelde siden æ snakke RUNDT handlinga og ikke selve handlinga 😉

  5. Eirik sier:

    sv: sikta ikke til den æ hadde skreve. trur æ måtte ha begrunna litt mer enn bare «æ likte den, den va rar.» 😛

Legg igjen en kommentar

