Det snør det snør

Nei det gjør det i alle fall ikke..

sny2Den gang da jeg var ung og uskyldig..

Her i Bergen er det sykt kalt ute for tiden.. Ikke hjelper det å kle godt på seg heller. Jeg mister snart alle fingre og tær, jeg lover!!

Kulde gjør meg i grunn ingenting.. Men det hadde vært koseligere med litt snø, det ser fortsatt ut som om det er høst her liksom, men nå går vi jo inn i vinteren? Eller?

Når det er sakt, så gleder jeg meg til å komme hjem til snø og jul! Blir liksom ikke jul uten snø, og da blir det ikke helt det samme.. Ville jo vært som en helt annen vanlig dag hvor man spiser pinnekjøtt og åpner gaver liksom..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

