Pepperkakehus

DSC02632Skjønner ingenting.. Hvorfor legger bildene seg på siden? Den ligger rett vei inne på macen min i alle fall..

Men her er vidunderverket mitt! Ingen kan si at jeg ikke burde bli arkitekt eller noe, dette stråler jo av talent! Også kan jeg informere om at det var meningen at det skulle se ut som skjeve bergens hus, så vet dere det.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Pepperkakehus

  1. Eirik sier:

    så søt, det ligna på et lite utedo som e utfor hytte 😀

    SV:selv om du har dem ligganes hjemme, betyr det jo ikke at æ har sedd på dem og studert dem :p

    haha! kom bare på det, å tenkte at det va på tide å få det tilbake når æ kommer hjem til jul 😉

    deeet kan det ha vært… det samme skjedde med veronica mars trur æ. det va jo ikke finanskrisa, va det ikke streik blant de serie og film skribentan eller ka dem hete?:P

    feil e feil i filman. hvis dem ikke like at folk legg merke til feilan, så bør dem gjøre dem mindre. eller bare gjøre det riktig.

  2. joakim sier:

    jadda.. du kan få 10 mill lizzzm!

  3. SV: Enig! Disse gode gamle burde holde seg tegnet, slik de alltid har vært tidligere. Men animasjonsfilmene er jo fortsatt gode, fordi man aldri har sett dem som tegnede figurer. Hvis klassikerne hadde blitt animert, hadde jeg demonstrert! (Rim, hehe). Selv om jeg elsker Mikkes jul i Andeby, som er animert, liker jeg tegnet best. (-:

    Tøft pepperkakehus! Har aldri tenkt på å lage det litt annerledes enn standard-formen, haha! 🙂

  4. Eirik sier:

    sv: haha, «okei» da 😉
    du e jo den mest logiske personen æ vet om… :p
    enn spillet? 😉
    e fullstendig klar over at det ikke e mulig å filme identisk fra ei bok. men åpenbare feil e bare unødvendig.

  5. SV: Får også alltid lyst til å se filmene når jeg hører musikken! 🙂

  6. SOFSEN sier:

    Haha, ja, nettopp! At folk gidder..!??

Legg igjen en kommentar

