Helga i korte trekk

sparkling-edward-cullen-wallpaper

Fredag gikk med til å rydde ferdig rommet mitt. Jeg må si, jeg imponerte meg selv med å faktisk gjøre det ferdig..

Lørdag kom Karina til Bergen. Så jeg sto opp ganske så tidlig for å hente henne på busstasjonen. Så la vi oss for å sove litt, å jeg fikk erfare at den lille senga mi i grunn bare er stor nok for meg. Jeg liker ikke å dele..

Senere tok vi oss like så godt en tur opp fløyen for å jogge.. Det var PAIN! Kjenner det fortsatt i leggmusklene for å si det sånn..

Da vi var ferdige med det, og hadde dusjet og ordnet oss, dro vi på Dolly hvor vi møtte Marius, Marius og Linn Helen. Kjempekoselig!

Så bar det avsted til Daria for en koselig «vinkveld». Hadde det kjempe hyggelig..

Merker dette innlegget bare ble mer og mer kjedelig, så jeg gidder rett og slett ikke fullføre det..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

