Taco eller lassagne?

wetDu ser det ikke på bildet, men det drypper av meg.. Dette var da etter skolen i går.

Nå har jeg et stort spørsmål jeg må klare å besvare.. Vil jeg spise taco eller lassagne? Uansett hvilken av delene jeg vil ha, så må jeg på butikken.. Blir det lassagne må jeg ha melk, blir det taco må jeg ha rømme. Eller kanskje det er noe annet jeg vil ha?

Jaja, får tenke litt grundigere på dette..

I mellomtiden kan jeg informere om at mobilen min fortsatt lever! Det så mørkt ut et øyeblikk, men med et lite mirakel overlevde den gårdagens flodbølger.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

7 svar til Taco eller lassagne?

  1. Eirik sier:

    sv: æ kan faktisk se filma som e populær, det eneste e bare det at hvis det e mye feil, som for eksempel i harry potter, så klage æ. å da klage æ høylytt! 😛 æ overanalysere ting, å det vet æ – men hvis du virkelig ikke får med dæ ting som e feil så har du nok ikke lest boka godt nok 😉

  2. Eirik sier:

    by the way, æ har ikke paljettvest! 😉

  3. Eirik sier:

    sv: det trur nok æ også. men syns det e så MYE – blir ikke det slitsomt å lese?

    paljetta e stygt – ferdig snakka! ;p

    blei skikkelig irritert på ei stygg jenta som hadde skreve ka som skjedde helt på slutten av new moon. sånn rett før rulleteksten! jævla fitte-jenta! du skriv ikke innlegg om ka som skjer i filmen, spesielt ikke en så populær film.

  4. Eirik sier:

    sv: det e de små detaljan som telle da. hvis du bare skal se på «the big picture» så e det jo bare folk som spring rundt å blir til ulva og ei forholdsvis småsuicidal jenta… og det kan æ si fordi det får man ut av trailern sjøl.

  5. Eirik sier:

    sv: men e ikke bøkern på over tusen side? æ har ingen anelse på de bøkern, for æ har ikke lest dem – som du faktisk vet. :p det e sykt mye mer detalja i ringenes herre enn twilight saga-bøkern.

    Æ har aldri sagt at det e alle andre si mening at det e stygt. poenget med skrive på bloggen e jo for å uttrykke meningen SINE, ikke andres – så fremst det ikke vinkles inn på din mening igjen. så syns ikke du må putte ord i munnen på mæ 😛 ;p

    Selvom æ vet ka som skjer i boka, så vet æ ikke alt som skjer i filmen. dem redigere jo den anderledes, og dem kan ha helt andre endinge enn boka. ta det gylne kompasset som et eksempel. du huske slutten der? å kossn filmen slutta?

    det e de små detaljan som gjør de karakteran til dem de e. så da e det unødvendig å eksempelvis forandre hårfarge og øyefarge, når det faktisk e et poeng i boka.

    nu tok æ ikke utgangspunkt i bare trailern – men i hele historien. æ sa det om trailern fordi æ ikke e en person som avsløre ting samme dag som filmen har premiere! så der misforsto du nok 🙂
    trailern virke bra den, aldri sagt nåt om det, men æ bare mene at små detalja i en film e mye viktigere enn de aller fleste trur. å æ unnskylde mæ ikke fordi æ e en person som faktisk legg merke til ting, og faktisk opplyse om det. 🙂

    haha, litt lang kommentar, but it´s just fun 😀

  6. Eirik sier:

    sv: SV; og som sagt så har ikke æ lest eller sedd bøkern :p

    Det e muligens sånn æ uttrykke meningen mine. så klart syns æ at andre burde være enig med mæ, ellers e det jo ikke vits i å uttrykke dem i det hele tatt. ;p

    æ vet nu ikke helt kor mye æ truste dæ på den her filmen 😉 æ kommer sikkert til å legge til nåt æ kommer til å kommentere.
    vet, koffår i fan kom de ikke med oppfølgern? det må vi finne ut. du ahr faktisk raja bøkern mine og golden compass spillet 😛

    Eneste gangen æ kommer på at æ klage på det e eksempelvis i tredje harry potter-film, da dem ikke bruke uniforman sine, og alt e forandra og ting ikke skjer. katti har æ klaga ellers?

  7. det jeg var ute etter, takk

Legg igjen en kommentar

