My own personal brand of heroin

new_moon_poster_edwardjpg.jpegBare dette synet alene gjør i grunn filmen verdt vær eneste krone av den 100 lappen jeg investerte i den! Han droppa jo tilogmed skjorta!

Filmen gikk over alle mine forventninger! Jeg hadde aldri trodd at den faktisk kunne bli såpass god at jeg ikke kom til å sitte å irritere meg over mangler, men den klarte det! Det eneste jeg føler at blir «feil» var at det kanskje var litt lite av Bellas tid etter at hun ble forlatt.. Men samtidig så varer filmen et par timer, å da er det vel i grunn naturlig å kutte bort litt?

Kan i alle fall si at jeg elsker filmen! De har fått den sykt mye bedre til enn Twilight. Elsker den filmen også, men om jeg sammenligner med bøker liker jeg denne best.

Så at VG og Dagbladet har gitt terningkast to og tre kan jeg ikke skjønne.. Filmen fortjener i mine øyne en god femmer!

Så over til noe annet.. Mobilen min har drukna.. Bokstavelig talt.. Jeg skylder på Bergen og været.. Nå prøver jeg så godt jeg kan å tørke den, men hvem vet hvordan den fungerer når jeg skrur den på igjen.. Så mamma og pappa, om dere leser dette: Hvis mobilen min dør, da trenger jeg en ny en! Men vi får håpe det ikke blir så drastisk som dødsfall, for jeg liker mobilen min.. Er faktisk ganske fornøyd med den..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til My own personal brand of heroin

  1. Eirik sier:

    e litt spent på den filmen i grunn 😛 æ e spent på ka mitt terningkast blir…

    sv: det e jo den øverste som e mest stygg nesten 😛 det e ho ja. Det e ikke fint, vis folk ahr løst å se ut som juletrepynt så skal dem få lov til det – men usj!

  2. Martin sier:

    Gleder meg til å se den selv =) Ska se den på søndag

Legg igjen en kommentar

