Sleeping beauty(?)

n718530096_1846611_2430Gammelt bilde(høsten 08), men det er jo faktisk et av meg som sover såeh..

Jeg er temmelig fantastisk når jeg sover, det er ingen grenser for hva jeg faktisk får til!

For det første, klokken 08:00 i dag tidlig ringte jeg Karina, og ikke tro annet enn at jeg snakket i søvne.. Så klokken et eller annet i ettermiddag, ringte Sigbjørn. Å tror du ikke jeg klarte å ha en hel samtale da også mens jeg sov?

Om du ser bort i fra det faktum at jeg er en fantastisk samtalepartner når jeg sover, så er jeg også superwoman, nei ikke wonderwoman, når jeg sover! I natt redda jeg verden med mine fantastiske ferdigheter! Hvilke ferdigheter spør du kanskje deg selv? Vel, la oss si at jeg kan det meste når jeg sover. Jeg er raskere enn lynet, sterkere enn pippi, og rett og slett toppen av awesome!

Men nå begynner jeg å få det litt travelt, synd jeg ikke er raskere enn lynet når jeg er våken også.. Skal på mix trening om ca 40 minutter, og jeg har ikek en gang skifta.. Yeay me!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sleeping beauty(?)

  1. Karina sier:

    SV: hehe, ja det va det æ og ho Karoline også fant ut:p
    Men mesteparten va bare eeekkelt!:p

    Æ trur ikke du snakka i søvn vel?

  2. Trine sier:

    SV; jo, men jeg aner ikke hvordean det er i ipublish. I mitt stilsett står det widt og high ulike steder. Det viktige er at disse tallene på widt, altså vidden/lengeden er lik. Men du må prøve deg fram da.. Du vil da få en bredere blogg i tilfelle.. Du forandrer ikke header, men selve bloggen om du forandrer tallene.

Legg igjen en kommentar

