Smil og vær glad…

rosesÅ måtte smile om morgenen er ikke kult.. Greit nok, normale mennesker regner kanskje ikke klokken halv 12 som tidlig på morgenen. Problemet her er at JEG gjør det. Jeg står opp en halvtime før jeg skal på skolen, og da er jeg altså ikke ordentlig våken når jeg kommer opp trappen fra 7Eleven. Er det da forventet at jeg skal smile og hilse på folk jeg treffer i gangen?

I think not! Men jeg kan godt være hyggelig noen timer etterpå.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Smil og vær glad…

Legg igjen en kommentar

