I'm just a dreamer

white2Av og til føler jeg at jeg har et behov for en solskinnsdag. Jeg tror de aller fleste har det sånn. Sånn at etter en lang periode med grå, regntung himmel, trenger man litt solskinn for å få roen over seg. Jeg merker i allefall at når jeg kommer ut fra skolen, og solen har bestemt seg for å kaste noen små lysglimt ned på oss, så føler jeg en enorm glede skylle over meg.

Nå burde jeg kanskje brukt et bilde av solskinnet til å illustrere dette, men jeg er in the mood for blomster for tiden. Ganske enkelt fordi enkelte av de bildene jeg legger ut, er bilder som tar meg med på en spasertur ned memory lane.

Ut i fra mine siste innlegg kan det kanskje virke som om jeg går rundt å depper for tiden, men det gjør jeg i grunn ikke. Jeg ser ganske lyst på tilværelsen now a days, og klarer tilogmed å le av mine egne feil på innebandybanen. Det er det faktisk en god stund siden jeg har prestert å gjøre.

Jeg har mine drømmer og mine lengsler. Og selv om jeg er klar over at det nok bare blir med drømmene, så er de litt gode å holde i. De gir meg noe av det motet som skal til for å gå ut å møte dagen med rak rygg.

Jeg fikk et råd i dag, om å bare ta sjansen å satse. Hva er det verste som kan skje liksom? Vel, om solen fortsetter å skinne, og jeg klarer å bygge opp nok godt humør og positivitet, så skal man ikke se bort i fra at jeg faktisk kan våge å ta litt sjanser. Prøve nye ting, gå nye veier, oppleve livet.

Og nå for å avslutte dette dype og meningsfulle(?!?) innlegget, så sier jeg: HURRA, jeg får stipend på fredag!!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

