Changes

weedsAlt forrandrer seg med tiden. Noe forrandrer seg på samme måte gang på gang , mens andre ting forrandrer seg til noe nytt vær gang.

Årstidene forrandrer seg. Det er forventede endringer. Du vet det kommer. Etter sommer kommer høst, etter høst kommer vinter, etter vinter kommer vår, og etter vår kommer sommer. På den måten danser årstidene en eneste lang runddans.

Menneskene rundt oss forrandrer seg. Noen ganger til det bedre, noen ganger til det verre..

Men mest av alt, VI forrandrer oss. Vi forrandrer personligheten vår, og det er ikke mye som skal til for å skape endringer.

Vi er i konstant forrandring. Vi starter den dagen vi blir født, og fortsetter helt til den dagen vi dør. Alt påvirker oss på en eller annen måte. Om det er positivt eller negativt spiller i grunn ingen rolle. Vi forrandrer oss uansett.

Man kan spørre seg om det er positivt med forrandring? Vel, jeg tror det er det. Om vi alle bare skulle stått på samme punkt hele tiden ville det ikke vært mye spenning i livet vårt. Alt ville vært like forutsigbart som årstidene, og jeg tror vi ville gått lei.

Men noe som ikke har forrandret seg med meg på mange år, og som nok kommer til å vare noen år til ennå, er evnen min til å utsette alt jeg vet jeg bør gjøre. As we speak utsetter jeg det å vaske klærne mine. Jeg vet jeg må, men det er hele prosessen med å gidde å gjøre det som er problemet.

Wish me luck!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar