Søvn, strålende søvn..

bedI dag var det ekstra vanskelig å stå opp.. Hvorfor? Vel jeg sovna ikke før klokken var nærmere halv 6 i dag tidlig..

Det verste med det hele er at jeg lå i senga i mange timer og var trøttere enn trøttest, men klarte altså ikke å sove.. Jeg prøvde å lese for å bli trøttere, men selv om jeg var på randen av å havne i koma klarte jeg altså ikke å sovne.. Jeg gjorde et forsøk på å stirre litt på skjermen til min kjære søte mac, men heller ikke dette syntes å ha noen virkning.

Etter langt om lenge og lengere enn langt, klarte jeg å sovne av noe som må ha vært ren utmattelse..

Klokken 10.00 ringte klokken i dag tidlig, og jeg slo den rett av.. Klokken 10.30 ringte den på nytt, og også da slo jeg den av.. Klokken 11.00 kom jeg meg endelig opp av sengen. Hadde jeg hatt en lavere samvittighetsterskel, eller hva jeg nå skal si, så ville jeg nok sovet videre også da.. Men jeg har rett og slett ikke samvittigheten til å skulke skolen.. I allefall ikke på et slikt grunnlag som lite søvn.

Så om jeg er flink nå, så klarer jeg å holde meg våken til i kveld og klarer forhåpentligvis å sovne på et normalt tidspunkt..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

7 svar til Søvn, strålende søvn..

  1. Eirik sier:

    sv: fordi du kjenne mæ. det e positivt. æ har en positiv dag. i tillegg så hadde vi tysk sammen. positivt. men du kan jo fikse dæ en header – positivt det også. veldig mye positivt her, men som sagt – æ e positiv i dag!

  2. Eirik sier:

    sv: du hadde jo header på den forrige/tidligere bloggen. Bruk den igjen. positivt!
    æ like ordet schwester. æ skal møte schwester anne om under ei uka! æ glede mæ. positivt!

  3. Eirik sier:

    sv: POTITIV! vi skal være positiv. åjsann. har du den ikke på nån av dine datamaskina? fredrik?

  4. Martin sier:

    I wish you many lucks

  5. Eirik sier:

    sv: vr mer positiv. det funka delvis greit for mæ, men æ e litt negativ. trur det e litt derfor folk syns æ e morsom…

    hmm… men du kan jo bare lage en ny en? du har jo photoshop å du driv jo å redigere bilda å sånt fra før så. å kjenne æ dæ rett så har du prøvd en del på bilda av dæ sjøl 😛

  6. Eirik sier:

    sv: må si æ e sjokkert!

  7. Karina sier:

    SV: Du må bare lære dæ å spare, sånn at du har råd til å kjøpe kaka no;)

Legg igjen en kommentar

