Mmmmuggel!

Vinduet mitt mugler..

Hva gjør man i slike tilfeller? Det er muggel all over the place liksom.. Først trodde jeg det bare var en bitteliten bit av et hjørne(det var iallefall det jeg så i dag tidlig før jeg dro på skolen..), men nå finner jeg bare mer og mer. Hele greia må rett og slett skiftes ut.

Huseier er på ferie, så dette kan jo bli kjempegøy! Det er jo ikke sunt å bo med mugg heller så.. Å hvor lang tid vil det ikke ta å få skiftet ut alt dette? Det er et temmelig stort vindu også så..

003

Vinduet er såååå stort..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

2 svar til Mmmmuggel!

  1. Eirik sier:

    ææææsj! mugg e ekkelt! prøv å smak på det 😀

  2. Karina sier:

    Æ ser ikke nåkka mugg!

    SV: men han finn og han bengt e søt!!

Legg igjen en kommentar

