Det slår aldri feil!

rainbow

Vær eneste gang jeg får noe kjipt jeg må gjøre, så gjør jeg heller noe annet.. Jeg er så utrolig flink å bare utsette det jeg burde gjøre.. Ta for eksempel det å rydde rommet mitt. Jeg liker virkelig ikke å «bo» i rot, men jeg utsetter og utsetter og utsetter, og det baller bare på seg. Vel, nå utsetter jeg å jobbe med skolearbeidet mitt og rydder heller rommet mitt.. Det sier litt om hvor vanskelig jeg synes oppgaven er.

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Det slår aldri feil!

  1. SOFSEN sier:

    Wow, takk for sweeeet kommentar! Sånt gjør meg glad 🙂

  2. Karina sier:

    Haha! Typisk dæ;)
    Men fint bilde!

  3. Karina sier:

    SV:
    Badeanna æ fikk av dæ e hjemme å passe på huset mens æ e borte.
    Den e badevakt så ho mamma ikke ska drukne i badekarret. Ellerno.

Legg igjen en kommentar

