Kaja hjelper deg!

Nå sitter vi på skolen, og Kaja liker å følge med i timene:

Kontaktannonse!
Søker: Ciljan-lookalike

Æ hete Linn Marit Hermansen, å æ kjæm fra Hammerfæst.
Æ e 88-modæll. Æ går journalistikk på Norges Kreative Fagskole, nåkka æ synes e vældi gøy.
På fritia digge æ Rosenborg, fæste me goe venna, digge Rosenborg, spille innebandy, å digge Rosenborg.

Hvis du ska date mæ, så må du:
1. Være kjækk
2. Blond
3. Veltrent
4. Blå øya
5. Ligne på Ciljan<3

Høres det intr. ut, så ta kontakt via:
Linn Marit elsker Ciljan Hermansen
Ciljanveien 43C(iljan)
5055 Bergen

PS: Du kan aldri ta Per Ciljan sin plass. Han e liksom gutten min, tiho:)

Kontaktannonse.
Søker: Snusbuddy.

Hey:) Æ heite Karina Muhle, e 88-modell å kjæm fra Trondjæm.
Lage e sjølsagt Rosenborg!!! Ingen over, ingen ve sia!!!
Akkurat no bor æ i Bergen, kor æ studere journalistikk.
Æ tar gjerne en ridetur(På hesteryggen vel å merke) i flott norsk natur.
Æ e gla i snus, det åm du åsså vær, hvis ikke kan du glæm å kontakt mæ.
Æ snuse når som helst, kor som helst.
Du må bruk skinnvæst, bart e ikke nødvendi.
Æ har så lyst t å snus me dæ, ta opp snusn å vær go me dæ:)

Kontakt:
Karina Snusmumrikenule
Snusogtobakkveien 25
5055 Bergen.

Kontaktannonse:
Søker: Personlig vekker

Eg heter Sigbjørn, og er 90-modell fra Bergen.
Eg går journalistikk på NKF, en skole for kreative folk. Noe eg er .
Når eg ikke er på skulen, jobbar eg på rimi.
Der selger eg mat.
Nåken kaller meg supermann, og pga alt presset eg har på meg, kommer eg ikkje tidsnok lengre.
Eg har prestasjonsangst, og eg treng nokon som kan hjelpe meg.
Eg har et hjørne i skapet mitt der du kan sprette ut av og skremme meg skikkelig, så jeg stormer inn i klasserommet before it’s to late…
Jeg trenger rett og slett en støttekontakt.

Kontakt:
Sigbjørn Sliter Eide
Natteveien 3
5055 Bergen.

Ta kontakt i kassa på rimi<3

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

3 svar til Kaja hjelper deg!

  1. Martin sier:

    Fantastisk 😛 hahah
    Jeg synes dere var en smule mer frekk mot Supermann enn dere selv da? =P

  2. Eirik sier:

    sv: ka med MIN? 😛

Legg igjen en kommentar

