Morgenstund har gull i munn

129

Det er sjeldent jeg står opp før det har blitt lyst ute, men i dag gjorde jeg det. Jeg sto opp klokken 7 for å sette på tørketrommelen. Jeg måtte jo ha tørr drakt til treningskampen vi skulle spille.

Så jeg sto altså tidlig opp, spiste frokost for sjeldenhetsskyld, og dro opp til Studentsenteret. Vi vant 4-1, men spilte alt i alt en middelmådig kamp.. Liker virkelig ikke å spille bak, så frustrasjonen var stor fra min side.

Ellers så skal jeg nå sette meg ned med en episode One Tree Hill før jeg starter å ordne meg. Innebandyfest i kveld, tjohei! Det var et ord jeg aldri hadde brukt før.

Tack och adjö!

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

