Jeg stirret tomt opp mot taket

162

Noe sier meg at jeg aldri kommer til å bli ferdig med denne saken.. Jeg har en ide om hvordan jeg skal skrive b-saken min.. B-SAKEN! Jeg må jo for pokker ha en hovedsak først..

Etter noen hektiske timer i går kveld, har jeg nå fått alt av intervjuer i havn. Men jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal vinkle det for at det skal bli en god story.. Og i allefall ikke hva jeg skal gjøre for at den skal kunne skrives om i en bergensklokalavis.

I går kveld når jeg skulle sove, eller det heter vel kanskje i natt når jeg skulle sove, lå jeg i sengen min å fikk virkelig ikke sove. Jeg kunne heller ikke stå opp for å skrive, for jeg hadde jo ingen anelse om HVA jeg kunne skrive om. Så jeg lå bare på rygg og stirret tomt opp mot taket. Så var planen min egentlig å stå opp halv ni i dag tidlig. Hvorfor? Jo jeg skulle selvfølgelig jobbe med oppgaven. Vel, for å gjøre en lang historie kort: Grunnet søvnmangel kom jeg meg ikke opp før klokken var over 10..

Nå sitter jeg her med et tørt knekkebrød i munnen og funderer over livet, eller var det kanskje saken?

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

6 svar til Jeg stirret tomt opp mot taket

  1. Eirik sier:

    SV: kalge, klage – går for det samme 😉 kor du ahr gjort av headern din egentlig?

  2. Martin sier:

    «I går kveld når jeg skulle sove, eller det heter vel kanskje i natt når jeg skulle sove, lå jeg i sengen min å fikk virkelig ikke sove. »

    åh herlihet så søtt 😛 Det heter forresten «DA jeg skulle sove» 😛

  3. linni sier:

    Men Martin, det er jo noe jeg gjør vær dag? Da skal det vel være når?

  4. Karina sier:

    Det ligg i dialekta vårres å si det sånn!!

  5. Eirik sier:

    det blir da. for du skriv skulle, hadde du skreve «når jeg skal sove…» men «når jeg skulle sove…» blir feil. for du fortell om en enkelt gang, ikke hver gang.

    SV: iiik! headermonster!?

  6. Karina sier:

    SV: Ja, men så skriv du jo på bokmål, så da må du jo følge visse regla..:p

Legg igjen en kommentar

