Hell i uhell

088

I går kveld etter trening oppdaga jeg noe skrekkelig!

Lommeboken og studentbeviset mitt var borte! Jeg fikk panikk, ringte Linn Helen, ringte studentsenteret og til slutt Alexandra. For å gjøre en lang historie kort, lommeboken min og studentbeviset lå i baksetet i bilen til Alexandra.

Ellers sitter jeg nå å biter negler og er nær ved å begynne å grine. Jeg har nemlig fortsatt ingen sak, og oppgaven skal inn i morgen.. GREAT!

Okei, kanskje en overdrivelse at jeg holder på å begynne å grine, men hva skjer om jeg ikke har noe å levere i morgen? Som om jeg ikke føler meg elendig nok på skolen fra før av, så får jeg ikke til noe som helst nå.. fantastisk spør du meg..

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

