Om blikk kunne drepe

Esben og jeg, klar for kamp! LSK – RBK april 09

I dag sto jeg opp, glad og fornøyd. Jeg lever nemlig fortsatt på seriegullet fra i går. Og ettersom avtalen, oss supportere i mellom, var jo at vi skulle ha på Rosenborg drakta på skolen i dag. Så jeg tok den på meg med største selvfølge. Lite skulle jeg ane om at Sigbjørn kunne prestere å sitte å se stygt på meg en hel skoledag. Rektort presterte å sende meg et stygt blikk, før han gratulerte med seriegull. Og sist, men ikke minst. Min lange ferd fra skolen og hjem.. For det var en ting jeg ikke tenkte på når jeg tok på drakta i dag tidlig, det var at skoledagen avsluttes klokken 2. Da er det MANGE mennesker på Torvalmenningen.. Det slo meg plutselig når jeg skulle gå fra skolen, nedlasset med ting(mac, bursdagsgaver osv..) Det som møtte meg på min ferd var ikke et, ikke to, men mange mange skumle blikk. Jeg fryktet for mitt eget liv. Men samtidig holdt jeg hodet hevet og slo et slag for oss Rosenborg supportere som er undertrykt av iltre Bergensere som fortsatt lever på seriegullet de vant i 2007. Jeg sier det bare: Rosenborg e lage mitt, et eventyr i svart å i hvitt!<3

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Om blikk kunne drepe

  1. Sv: Det er kjøpt på Grim Retail:)

  2. Sv: Er ikke helt sikker på om de selger de fortsatt da, men er jo bare å sjekke!:D

  3. Eirik sier:

    HAHA! der ser du! skumle blikk e skummel! hadde dem sånn munn som mi surdama hadde?

    sv: e vi ikke, we just love you that much 😉

  4. Eirik sier:

    sv: du skulle jo ha glodd tilbake på dem 😉

Legg igjen en kommentar

