Frustrasjon, frustrasjon og atter frustrasjon..

Den siste uken har vært preget av mye frustrasjon. Både bloggmessig, og megmessig kan man si. Ja jeg er klar over at det siste der ikke var et ekte ord..

Vel kjære bloggleser(joda, jeg vet at jeg egentlig har to lesere i allefall! Karina og Eirik leser jo bloggen min), som dere kanskje har fått med dere så har ikke bloggen min vært fungerende. Og nå kan jeg fortelle at jeg vet ikke om den er det nå heller..

Etter at Ipublish har flyttet over til WordPress, har det vært mye rot. Har skrevet to eller tre innlegg som bare har forsvunnet, og dere må ikke spørre hvorfor for det kan jeg nemlig ikke svare på.

Nå sitter jeg her som et stort spørsmålstegn og skjønner egentlig ikke så mye av hvordan hele bloggen fungerer. Jeg har fått til å legge ut bilde, MEN jeg får ikke til å laste opp de bildene jeg selv vil. Bildefilen er nemlig for stor. Så om noen kan hjelpe meg med en løsning på dette ville jeg nok blitt fra meg av lykke.

Ellers så trenger jeg en ny layout til bloggen. Full pakke med farger og header osv.. Men jeg vet ennå ikke hvordan jeg skal få dette til. Selv om layouten i den «gamle» bloggen ikke var verdens vakreste eller mest for seg gjorte, så var jeg i allefall fornøyd.

Så nå får vi se hvor lang tid det tar før jeg faktisk klarer å lage en ny header og sette opp et design. Med mindre noen melder seg frivillige? Trodde ikke det nei.

Ellers kan jeg nevne at jeg hadde bursdag på tirsdag! Føler meg ganske gammel, er liksom over 20 nå. 21 høres så utrolig mer voksent ut enn 20 gjør. Er dere ikke enige?

So long people!

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

4 svar til Frustrasjon, frustrasjon og atter frustrasjon..

  1. Karina sier:

    SV: Ja, ikke sant:p Den første uka har jo ikke vært nåkka problem.. Kunne godt ha hoppa over den, men det står i programmet at man ikke må gjøre det:p

  2. Karina sier:

    SV: ja det e det!:p

  3. Eirik sier:

    sv: da må du jo se de filman da! :p

  4. Mono sier:

    Ble5mandag er ikke et ord jeg bruker. Skjf8nner egetnlig ikke hvorfor mange synes det er noe negativt med mandag. Jeg synes det er en fin dag. Starten pe5 en ny fin uke. Har helgen ve6rt god sitter ff8lelsen i fortsatt og har ikke helgen ve6rt se5 god er det greit e5 hopp over i en ny uke. Og ne5r uken har startet er det da en ny helg i enden. Alltid noe fint e5 strekke seg mot.Og denne mandagen vi har hatt i dag har jo sle5tt de fleste se5nn ve6rmessig i hvertfall-God uke til deg.

Legg igjen en kommentar

