Det yrer

blow

I dag yrer det ute..

Planen for dagen er å feire bursdag. Så i 7 tiden skal jeg ta turen ned mot festplassen for å møte Rebekka. Sammen skal vi finne en buss som går opp mot Minde og deromkring. Dette kan bli spennende! Er alltid gøy å se om jeg overlever å reise med buss her i Bergen.

Har kjøpt meg prinsessekrone i dag. Den blinker! OMG LIZZOM! Nei huff, sånn skriver ikke jeg..

Ellers så fikk jeg bursdagsgaver hjemmefra i går. Takk for de, alltid kos med gaver.

Byebye!

Blogglisten

Dette innlegget ble publisert i Generelt. Bokmerk permalenken.

7 svar til Det yrer

  1. Eirik sier:

    sv: du kødde?? max manus e jo ikke skummel, den e spennanes! 😛

  2. Eirik sier:

    sv: haha! ingen like krig da, men den filmen e bra 😀 kas filma like du som innehld bare fred? 😉

  3. Eirik sier:

    hmm… trur din drømmemann må være peter pan!

  4. Karina sier:

    Ka du fikk i gave?

  5. Eirik sier:

    sv: du va full i går ja når du kommenterte..! peter pan vil aldri bli voksen, ergo; det passe bra til at du bare like barnefilma :p kossn e formen i dag? 😉

Legg igjen en kommentar

